Моніторинг якості електронних комунікаційних послуг
Повноваження УДЦР щодо здійснення моніторингу якості електронних комунікаційних (далі – ЕК) послуг регулюються частиною 6 Статті 111 Закону України «Про електронні комунікації».
Метою здійснення моніторингу якості ЕК послуг на мережах мобільного зв’язку є:
- - надання Регуляторному органу інформації щодо доступності ЕК послуг на мережах мобільного зв’язку та стану їх якості;
- - забезпечення захисту прав кінцевих користувачів на отримання послуг електронних комунікацій.
Моніторинг якості ЕК послуг здійснюється підрозділом УДЦР, вимірювальні можливості якого визнав ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ».
Моніторинг якості ЕК послуг на мережах мобільного зв’язку здійснюється на підставі договору, укладеного між Регуляторним органом та УДЦР.
Відповідно до Планового завдання Регуляторного органу на квартал, УДЦР проводить моніторинг якості ЕК послуг на мережах постачальників ЕК послуг на визначених у Плановому завданні територіях.
Проводиться аналіз результатів моніторингу якості ЕК послуг та відповідності значень показників якості ЕК послуг рівням встановленим наказом Адміністрації Держспецзв’язку № 576 від 20.09.2021.
Узагальнені результати моніторингу та аналізу щомісячно направляються до Регуляторного органу.